Paljon kiitoksia onnitteluista! Hoidettuani viimeisen graduvelvollisuuden viime torstaina, oloni oli niin helpottunut ja kevyt, ettei sellaista saa kovin usein kokea. Viime kuukausina olen ollut niin ahdistunut ja stressaantunut, etten ole saanut oikein mitään aikaiseksi. (paitsi sen gradun tietysti :) Tällä viikolla onkin sitten tehty kaikenlaista.

Olen ommellut puusohvalle uuden päällisen:

561562.jpg

Kangas on Kööpenhaminan tuliaisia.

 

Olemme tyttären kanssa askarrelleet kutsukortteja ja juhlakoristeita:

561559.jpg

561556.jpg

Tyttären syntymäpäivät ja minun valmistujaiseni ajoittuvat niin lähekkäin, että niitä juhlitaan yhtä aikaa toukokuun lopulla.

 

Olemme jatkaneet pihasuunnittelua:

561561.jpg

Takapihalle tulee kukkapenkkien lisäksi pihakivetystä. Suunnittelun lisäksi olemme kaivaneet molemmat kukkapenkit, kitkeneet pensasaidan alustan nurmikosta, istuttaneet yhden pensaan ja pienen puun sekä aloittaneet pihakivetyksen pohjatyöt.

 

Vihdoinkin. Olen myös neulonut:

561560.jpg

Kahteen ystäväperheeseen odotetaan vauvoja syntyväksi elokuussa. Molemmille vauvoille ajattelin neuloa torkkupeitot, sillä tyttärelle aikoinaan neulomani torkkupeitto on edelleen päivittäisessä käytössä. Tämän peiton ohje on RYC:n Mother & Baby -kirjasesta. Ihan hyvä, että aloitin lahjojen neulomisen ajoissa, sillä olen toivottoman hidas neuloja. Ainakin näin pitkän tauon jälkeen.

 

* Niin vapaa kuin 2-vuotiaan kotiäiti vaan voi olla